Track info

track_info

Pravá 90. Nejspíš nejrychlejší zatáčka dráhy. Hrozí vynesení do bariér. Pro efektivní průjezd je klíčové správné načasování intenzivního zatočení (žádné otálení, plynule rovnou na koleno).

Pravá 180. Brzdění z vysoké rychlosti. Je to trošku o kouličkách a hlavě. Neuspěchat zatočení, pro efektivní průjezd je třeba si posunout apex trošku dál. Pamatujte: “Kam se koukám, tam jedu.”

Levá 180+. Asi nejlibovější levá na naší dráze. Na výjezdu citlivě s plynem, ať vám to zbytečně neuteče, jste dlouho v náklonu.

Pravá 180. První ze série krátkých překlápěček. Pro efektivní průjezd je třeba rychlá změna směru a pohled.

Levá 90+. To samé jako u zatáčky č. 4. Když se to povede, jde to projet pod plynem.

Prava 180. Tady je preciznost důležitá, následuje totiž dlouhá rovinka.

Levá 90. Otevřená rychlá zatáčka. Opatrně, tady se letí.

Pravá 180+. Dlouhá zatáčka. Nenechat se vynést. Citlivě s plynem.

Levé 90. Pozor na obrubníky a vynášení do bariér.

Pravá 45. Když se povede správně projet zatáčka č.9, je to již součást cílové rovinky.